tirsdag 20. desember 2011

Vinter teppe



 No er vinterteppet mitt ferdig. Med ullfleece på bakstykket og heimestrikka kant rundt teppe. I tillegg til ulike lyse bomullstoff har eg brukt strikka bitar og hekla små servietter i det som skal symbolisere snøkrystaller:) Teppet er punktquilta i kvart hjørne av blokkene.




Her er inspirasjonen til teppet . Eg var på strikkeserminar på Raulandsakadmiet i fjor vinter der eg var på fordrag og workshop der me fekk utleverte eit tema og og ukeblad. Mitt tema var ice queen. Her ser dokke resultatet der eg har klipt og lim saman til moodboard.  Då eg no tok det fram igjen inspirerte det til dette vinter teppet i stoff.


Detaljbilde av kanten og bakstykket.


Har og brukt stempel med snømannsmotiv.


1 kommentar:

  1. Dette blei veldig flott , fint med den strikka lukkakanten.:)

    Klem Laila

    SvarSlett