mandag 21. mai 2012

Ny lampeskjerm på gang....


 Eg held på å strikke på ny lampeskjerme.  Inspiret av skjerfet til Ullrommet . Eg strikkar i lin og finull.  Etter at den er ferdig strikka skal eg tove den. Denne gongen har eg vore flink til å strikke prøvelappar og dei har eg tova og sett at det vart slik eg tenkte og fått rekna ut antall masker.
Eg strikkar til denne lange skjermen: den lange skjermen  den andre er eg ferdig med:  Ugleskjermen


Gildt strikkearbeid, strikkast rundt på liten rundpinne. Garnet har eg kjøpt hjå Anny på Idestova på Bryne. Lingarnet har ho forresten på salg for tida:)) 


Takk til alle som ser innom bloggen og legg igjen ein kommentar.

Klem lilla dør

6 kommentarer:

  1. Spennande. gler meg til den er ferdig MR

    SvarSlett
  2. Dette gleder jeg meg til å se ferdig.
    Klem, D

    SvarSlett
  3. Så stilig :) Gleder meg til å se den ferdig.
    Må kanskje til Bryne en dag på garnbutikkjakt :)
    Kos deg i sommervarmen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser stilig ut. Skal bli spennande å sjå ferdig. Teppe i forrige innlegg var så knallfint. Tøft garnvalg.
    Ha gode dager i fineværet!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  5. Du så spennande, gleder meg til å sjå den;o)

    ....gleder meg......;o)


    Ha ein strålande fin somardag!

    Solklem

    SvarSlett
  6. Så fin den ser ut. Kjekt at du vart inspirert av skjerfet. Ha ein fin dag :-)

    SvarSlett