mandag 4. februar 2013

Bordskånarar



 Eg har hekla meg nokre roser i lin til å ha som bordskånarar eller bare til pynt. 



Dei minna meg om ein vaffelstabel då eg la dei opppå kvarandre.
Eg hadde to hesper med gråblå lin a 50 gr M&K linen. Eg brukte heklenål nr 3,5 og dobbelt garn. Fekk 7 brikker:). Det var bare fire omganger pr rose og gjekk derfor fort unna. 
Oppskrifta og inspirasjon henta eg i frå bloggen  her


Her ihop med Green Gate koppar


Fine saman med lilla og






Eg har roser under bordet og:)

Goé kveld til deg.
Jillt du såg innom bloggen.

Sofaen og strikketøyet lokkar. Eg held på med "prosjekt gjere ferdig" for tida.:))
Kjem tilbake til alle mine påbegynte prosjekt, kanskje tid for opprydding i strikkekorga. Det er ei stund siden eg såg botnen i den.
Kor er det med deg?

klem Lilla dør

8 kommentarer:

  1. Så fine blomster/bordskånere. De passet jo helt perfekt til GreenGate-koppene. Så kreativ du er!

    SvarSlett
  2. Å så fine de var ...lekre og flott farge.
    Ferdigjørelse holder jeg også på med men litt nytt må man jo også ha :)) ikke sant ?
    Fin kreativ kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig flotte både i farge og form:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bordskånere i lekker farge. Veldig god idè. Alltid godt å ha.
    Tenk å komme i bunnen på garnkorgene, for eg har ikkje berre ei. Og så alle restane då, i mange forskjellige kvaliteter. Jobbar med saken heile tida, men kjøper alltid nytt inn i mellom. Det er vel det ein kaller mangel på sjølvdisiplin :))
    Handarbeid skal då være til kos,inspirasjon og kanskje nytte?

    Handarbeidsklemmer frå meg:)))

    SvarSlett
  5. Hei :-) har sett innom bloggen din både titt og ofte siden vi treftes i Stvgr :-) Så UTROLIG mye flott du lager :-) nydelige arbeider, og flotte farger du bruker :-) hvordan går det med sjalet? Klem fra Rannveig

    SvarSlett
  6. Kjempefine, perfekt til koppene dine...
    Hege

    SvarSlett
  7. Nydelig farge det var på dem...

    SvarSlett