torsdag 28. november 2013

Adventspakkar




Eg synest det er jillt gi nokre småting til nyte og hygge til mine håpefulle no i adventstida.  I år laga eg  den eine gåvesekken av ein stor kjøkkenhåndduk:).  Dei andre gløymde eg ta bilde av før eg sende dei......så bilde kjem etterkvart. Til dei andre brukt eg eit brodert putetrekk med glidelås slik at det kan  brukast etterpå. Koma til nyte og pynte opp i advent og juletida.


Takk til dokke som legge igjen livstegn på bloggen. Det gir inspirasjon.
 Velkommen til nye følgere.

Ha ei fin førjulstid.
Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Så fin den var :-) gle meg til å sjå dei andre og etterkvart . Ha ein god dag videre !
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig å få tilsendt adventsgaver fra mor.
    I år har jeg ikke laget noen, men i flere år laget jeg
    etpar gavekalendere. Veldig koselig å gi bort.
    har bare ikke hatt tid og overskudd i år.
    Lykke til på julesalget :)

    SvarSlett
  3. Så spennede! Kanksje noen skal til Bergen? :)

    SvarSlett