mandag 19. mai 2014

Med eller utan øyre:)


Løsmasker sitt klubbprosjekt no i vår er ferdig :).  Alltid jillt å verte ferdig med noko.
 Her held eg på å strikke genser til "duppedeisa" mi. Sjå ide og prosjekt start sjå her


Fått skjørt, genser og sløyfe. Er usikker om eg skal montere øyrene som eg har laga:)

























Klar til å ta med på neste klubbkvelden men øyrene er ikkje festa ennå........eg trur helst det ikkje blir øyre.
 Kanskje ho ikkje er så forveten. Ho er igrunn ei fornøyd lita" duppedeis". Har heller ikkje fått namn. Tar imot forslag med takk.

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Wow..for et artig prosjekt da. Artige "folk" det der.
    klem

    SvarSlett
  2. Det var ei koseleg "duppedeisa", mitt namneforslag er Trulte. Koseleg å sjå innom bloggen din, Kari. Mykje fint du lagar, og kjekt med når me får ein titt innom hagen din der det er koselege sitjekrokar, fine blomar og god aktivitet. Liv Oddny

    SvarSlett
  3. Den blei jo kjemkpestilig - likte godt overdelen.....strikk vet du.....:-) Ny synes ikkje hu skal ha øyre!
    hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  4. Så flott dubbedeisa di blei. Tenker ho får et sprekt navn. MR

    SvarSlett