tirsdag 18. november 2014

Strikkefestival i Stavanger



 Eg var med på workshop sist fredag med Charlotte Kaae, ein dansk strikkedesigner.   "Krydret strikk," der vi blanda og spleisa garn i den farge sjattering vi ynskte og strikka pulsvarmer, "prøvelappar"etc.
Mine pulsvarmarar er ikkje heilt ferdige men straks. (skal legge ut bilde når eg er ferdig.)


Charlotte med sine fargerike vottar.
Oppskrift i ei av bøkene hennar:)


Kan anbefalast:)


Charlotte sine
Se meir på bloggen hennar


 Anny sin


 Søndag var eg innom strikkekaféen og butikkane....fekk snopa litt då og:)


 Søndag var eg på workshop med Lene Holme Samsøe. Fantastisk jillt det og. Då var det bladmønster som var tema. Eg strikka meg lue i alfa.
Har fleire bøker og hefte av ho og til helga kjem ho med kofteboka........gleder meg!

Lena si lue.


 Her er eg igang med mine nye gullpinnar:)


Ferdig


 Eg laga okergul dusk på lua mi etter ynskje frå mottakeren.


Klar til bruk, eller kanskje eg skal strikke ei til før eg gir denne frå meg.
Takk til dokke som er innom og legg igjen eit livstegn.

Klem 
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Artig å se hva du har vært med på! Lekker lue og spreke pulsvarmere! Tenker dere hadde det hyggelig! Gleder meg til å se pulsvarmerne dine!

    Ønsker fine novemberdager!

    Klem

    SvarSlett
  2. Her var det mykje kreativ utfoldelse og mykje fint.......Klem

    SvarSlett