torsdag 30. november 2017

Litt meir bestemorstrikk


 Eg er så heldig å ha blitt bestemor til ei jente i oktober. Det var bare fantastisk!!!!!
Litt strikk til gullet har det blitt.... mellom anna 


 Bukse i tynn merinoull farge 2015. Buksa var av type saggebukser:)


Jakka er strikka i merinoull farge 2015 og 3834. 
Brukte mønster frå boka Myk start av May B. Langhelle.



 Evas teppe, rillestrikk med 8 løv.
Design  Ann Myhre.
Brukte ullgarn frå Strikkebogen.dk Lama uld 1/2  farge Brændt karry.
Strikka det på pinner nr 5


KLem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Gratulerer SÅÅ masse med den lille jenta!
    Er enig i at det fantastisk å bli bestemor!! Selv skal jeg igjen bli bestemor i April og gleder meg veeeldig!! Og nå er det yngste datteren som blir mamma og hun ØNSKER seg hjemmestrikka ting! Så jeg har kosa meg med strikking av et lite teppe, genser og lue allerede. Et brukbart mønster til ei bukse leter jeg etter enda (er ikke flink til å finne ut av Drops oppskrifter)
    Første gang jeg ble bestemor fikk jeg beskjed om at det ikke var ønsket Noe hjemmelaget! Helt greit det og.. ungen vokste opp fordet og er tenåring nå;-)
    Kose deg med den lille og adventstiden som kommer...
    Hilsen fra sørtyskland Annette

    SvarSlett